
DINNER NATIONALTHEATRET
RESTAURANTMAT
DER DU MÅTTE ØNSKE


Her finner du svar på ofte stilte spørsmål. Finner du ikke svar på det du lurer på her, ring oss på +47 23 10 04 66
OFTE STILTE SPØRSMÅL
-
Under hektiske perioder i restauranten så er vi nødt til å stenge av for takeaway bestillinger via hjemmesiden.
Besøk gjerne en av våre søsterrestauranter; Tatakii Asian, Südøst eller Dinner Barcode for eventuell bestilling.
-
Vi har satt et mål om å kunne levere innen 60 minutter, og i de fleste tilfeller klarer vi å leverer raskere enn dette.
Skulle vi mot formodning komme for sent til avtalt tid under spesielle omstendigheter som mye trafikk, hindringer pga. vær osv, vil sjåføren ringe i god tid og informere om dette i forkant.
-
Vi opplever stor pågang på takeaway i helgene mellom kl. 17.00-20.00. Leveringstiden i denne perioden vil dermed ta minimum 75 min etter bekreftet bestilling.
Dersom vi klarer å levere tidligere enn dette, vil du bli kontaktet og informert av sjåføren om dette i forveien.
-
Vi leverer til de fleste bydeler i Oslo og noen områder i Asker og Bærum.
Dersom du ikke finner din postkode i vår liste, ta uansett kontakt med oss på telefon så prøver vi så godt vi kan å hjelpe deg.
-
Vi aksepterer Visa, Diners Club, Mastercard, American Express og Vipps. Etter at du har gjennomført din betaling med kort, vil beløpet bli reservert på kontoen din til vi har bekreftet bestillingen.
-
-
Dersom vi må annullere din bestilling eller du selv kansellerer bestillingen, vil de reserverte og innbetalte pengene dine være tilbakeført og synlig på din konto i løpet av 24 timer. Avhengig av kortutsteder og bank, kan det unntaksvis og i enkelte tilfeller ta inntil 10 arbeidsdager før pengene er synlig som disponibel saldo på kontoen i din nettbank.