Booking

Bestill bord og opplev kinesiske smaker i hjertet av Oslo – perfekt for alt fra intime middager til større samlinger.

Vi har påskestengt fra 17.april til 21.april.

Finner du ikke bord på ønsket tidspunkt? Ring oss uansett på telefon +47 22 93 34 50. Kanskje klarer vi å oppfylle ønsket ditt, likevel! Du kan også se ledighet i en av våre andre restauranter.

Forespør selskap (over 8 personer)

NB: Dette er kun en forespørsel.
Vi vil svare deg så fort som mulig med en bekreftelse om vi har tilgjengelig bord på ønsket dato.

Ofte stilte spørsmål

Kan jeg reservere bord for kun dessert og drikke?

Nei, dessverre. Vi har spiseplikt for alle våre gjester. Spiseplikten innebærer at alle må minimum bestille én hovedrett eller to småretter.

Kan jeg reservere et spesifikt bord/område i restauranten?

Vi tar imot ønsker om bordplassering og vil gjøre vårt beste for å imøtekomme dette så langt det lar seg gjøre. Det er dessverre ingen garanti for at ønskene alltid blir oppfylt.

Kan dere tilpasse etter allergi?

Hos oss legger vi rette for allergi, men kan ikke garantere mot spor av allergener i matrettene.

Har dere vegetariske/veganske alternativer?

Ja, vi har både vegetarianske og veganske retter på menyen. I tillegg kan flere av rettene våre tilpasses etter ønske – enten du foretrekker plantebasert, ønsker å fjerne enkelte ingredienser, eller har spesifikke preferanser. Vi anbefaler at du tar en prat med servitøren når du er hos oss – spør gjerne hva som kan skreddersys, så finner vi en god løsning sammen!

Kan jeg ta med hund i restauranten?

Kun servicehund er tillatt i våre restauranter.

Er restauranten handikaptilpasset?

Ja, hos oss har vi en egen inngang for rullestolbrukere via Klingebergsgaten 4. Ved ankomst ber vi gjestene henvende seg til hovmesteren, som vil sørge for assistanse både til inngangen og videre til bordet. Handicaptoalettet ligger i hovedplanen, like ved baren. Vi setter stor pris på om dere gir beskjed ved bordbestilling, slik at vi kan tilrettelegge med en handikappvennlig bordplassering.

Kan jeg ha med barnevogn?

Av sikkerhetsgrunner tillater vi dessverre ikke barnevogner i restauranten vår, og har heller ikke barnestol. Dere kan imidlertid gjerne ta med en bærebag til den lille. Dere finner barnevognsparkering ved inngangen eller i garderoben under middagen.

Hvor lenge holdes bordet av hvis vi blir forsinket?

Vi holder av bordet ditt i 20 minutter. Om dere er mer forsinket, så vil vi gjerne at du tar kontakt på telefon. Vi minner om at du ikke har bordet lenger enn sittetiden på din reservasjon dersom du kommer for sent.

Jeg ønsker å betale med faktura

For å kunne betale med faktura må dere kontakt oss på dinner@dinner.no senest 3 dager før besøket. Vi fakturer bare bedrifter, ikke privatpersoner.

Vi planlegger sammen

Ta kontakt per telefon eller e-post om du har noen spørsmål,
eller send oss en forespørsel under.